Sunday, December 25, 2011

MR Kenduri Kawen Azly@mat





Selamat sudah majlis persandingan encik azly atau lebih dikenali sebagai mat di palong negeri sembilan siang td.. oleh kerana cuaca nak ujn so majlis dipercepatkan sedikit.. kalau x lencun la pengantin td... hahha.. aku dan sumat smpi di majlis lebih kurg kul 2 ptg bersama ngn apek yg memandu secara berasingan. Aku rs cam pelik je td bile jeko, jang dan lain2 ckp ktorg ikut jln jauh td.. pdhal x rs jauh pun.. cume sesat skit td sbb mat x letak penanda jalan!! ( hampeh lu mat).. tp ms nak balik kl ktorg ikut jln yg dicdgkan diorg.. dan ternyata jln ktorg dtg lg cepat.. dekat 2 jam gak nak masuk highway.. ms otw g td just sejam je dr highway nk smpi ie umah mat.. akhirnya aku dan sumat smpi shah alam dlm kul 8 lebih td wlpn ktorg terlepas simpang sbb sumat sibuk bergayut n aku sibuk lak main game... otw blk td aku ngn sumat mencari2 durian musang king/101/kunyit yg sedap utk dibawa balik.. malangnye x jumpe satu pun... yg ade hanyalah durian kg.. so pulanglah ktorg ngn hampa...

No comments: