Tuesday, December 27, 2011

:: MR Holiday end DEC 2011 Langkawi ::


::Beg aku yg ade mcm2::

Yuhuu... skang dh kul 12.23 pm. Tatkala ini aku sdg menulis blog selepas pnt mengemas beg pakaian aku. Mcm2 gak aku bwk.. pakaian, gadget (termasuk charger) dan kelengkapan alat solek (minyak rambut, cologne, contact lns dll..).. cuti kali ni aku bwk 2 beg.. 1 beg sandang leher dan 1 lg beg sandang blakang.. (gmbr aku attach kat atas). Sok ktorg akan betgerak kul 7 pg. Encik apis aka gambit akan membawa kereta BLM beliau.. so aku akan menunggu beliau menjemput aku.. perjalanan dijangka akan mengambil ms 6-7 jam kerana ktorg dh decide ni bwk biasa2 je.. check-in kul 4 ptg so ms utk smpi adalah lebih dr cukup.. ktorg akan duduk di Istana Kondo bermula 27 hb - 30hb Dec 2011. Ktorg plan nak g pulau payar utk snorkeling.. sbnrnye ini adalah kali ke-7 aku g langkawi tp nila 1st time aku g snorkeling kat sini.. harap2 best la snorkeoing situ.. tp hari seterusnya x taula ape nk diplankan sbb yg lain2 cam island hoping.. kereta kabel.. aku dh g.. so kte tgu dan lihat.. td aku br transfer file dr kamera aku ke laptop.. yela.. nk amek gmbr snorkeling nti kan.. haha.. (nti dh amek aku upload sini..).. maka bermulalah pengembaraan aku bersama kwn2 aku di langkawi buat kali kedua... hohoho..

No comments: