Thursday, December 23, 2010

MR Sejuk




Sejak akhir-akhir ni sejuk betul aku rasa. Sebab musim hujan kot. Kalau bangun pagi tu, rasa cam mengigil2.. lagi2 time nak mandi.. Heater lak xde kat umah.. hehe. Last weekend baru je kemas bilik, ubah kedudukan meja, katil, almari n sume2 la. Dan juga aktiviti menge'mop'.. pergh.. berdebu betul bwh carpet tu.. bile ntah agaknya last aku kemas bilik ye? hehe.. x lupe juga aktiviti membuang barang2 yg dah x digunapakai lagi.. serta kertas2 serta buku2 yg dah x tgk.. skang barula rasa selesa skit.. rs best je bile masuk bilik dgn arrangement bilik yg br.. ade gak rs cam nak letak TV LCD 40'' dlm bilik n psg Astro Byond.. tp pikir2 balik.. aku bukan slalu lepak bilik kan? sape lak la yg nak tgk dlm bilik aku tu nanti? hehe... xpe.. akan ku pikir2kan.. Adios~

p/s: gmbr tu bukan bilik aku.. hak milik En. Google.. hehe

No comments: