Monday, October 18, 2010

MR Pukau




Jangan biarkan hidup anda diselubungi misteri... hahah.. Arini aku nak cite pasal 'pukau'. Korang pernah kene pukau x? aku x pnh kene.. tp ari sabtu lepas.. aku dan kawan aku hampir kene pukau.. ktorg lepak dekat sebuah 'mapley' dekat seksyen 24 Shah alam.. time tu pukul 12 lebih.. lepak minum2 sambil tgk bola.. then aku dah perasan ade sorang pakcik ni br sampai then duk sebelah meja ktorg.. tp xde ape2 yg meragukan lg la.. then aku dah perasan dia asik usha2 meja ktorg.. mungkin dia nampak brg2 atas meja ktorg.. aku n member aku dah biasa lepak letak wallet, hs and kunci kete atas meja.. tambah2 lak member aku ade bwk laptop aritu.. so, kejadian bermula apabila dia menghampiri meja ktorg sambil usha tepat brg atas meja.. ktorg pelik la (sambil aku menunjukkan isyarat mata kat member aku).. then bile ktorg pandang dia.. dia lak yg tanya YE? pastu dia pusingkan badan dia sambil tgn dia meraba-raba kocek dia nak amek mende.. pastu dia pusing balik.. terus dia letak duit 5 sen 2 keping.. dia tukar ngan duit seposen atas meja ktorg tu tnpa berkata ape2.. pastu terus blah duk tepi.. aku dah syak sesuatu.. tp xde rase ape2 la.. member aku lak tetibe rase 'stone'.. dia dh x dgr ape ktorg ckp.. nasib dia masih sedar.. dia terus ajak blah.. then aku g kaunter bayar pastu terus blah.. persoalannye.. mmg tu salah satu cara utk pukau ke? jgn biarkan hidup anda siselubungi misteri.... Chow!

No comments: